maanantai 2. helmikuuta 2015

Kirppistelyä!

Tehtiin tänään Mamin kanssa isku tämän kaupungin kirppareille. Ihanaa kun sai rauhassa tutkia pöytiä, ilman että joku valittaa tai vetää toiseen suuntaan. 

Live kirppiksillä käyn ehkä kerran kuussa. Facebook kirppareita hyödynnämme sitten senkin edestä. Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota itsessäni siihen, että live kirppareilla olen huomattavasti pihimpi. Jo 6€ maksava tuote on mielestäni kallis, mutta nettikirppiksella voin hyvin heittää siihen vielä nollan perään. Mikä ihme siinä on?! :D 
Netti kirppareilta ei oikeastaan tule tehtyä niitä "vanhoja kunnon löytöjä". Se fiilis kun löydät jotakin etsimääsi...halvalla tietenkin. Tekisi mieli esitellä jokaiselle vastaan tulijalle "Hei kato mitä mä löysin!" 

Joulukuussa tein ihan huippulöytöjä yhdestä pöydästä. Zaraa, Newbietä, Nextiä ja kumppaneita, juuri meidän neidin koossa. Kaikissa taisi hinnat olla alle vitosen ja pöydässä roikkui vielä -50% lappu. Minä pompin onnesta soikeana. Menin vielä seuraavana päivänä uudestaan apajille...(Voitteko muuten uskoa, että kolme kuvan vaatteista on lasten mummojen toimesta heitetty "vahingossa" roskiin? :(  



Tämän päivän kierroksella mukaan tarttui mm; Lennen vk-haalari 4€, Cirafin vk-housut 4€, Zaran kukkapaita 1€, Cubuksen velour setti 3€, Lindexin tunika 2,50€ ja -paita 3€. Matot 4€/kpl. Voisin sanoa että olen jälleen kerran tyytyväinen!

Joonatanin koossa vaatteita ei juurikaan live kirppiksiltä löydy tai jos löytyy ovat ne joko todella huonossa kunnossa tai ajalta jolloin olen itse ollut saman ikäinen..


Viime viikolla myös postiluukku on kolahdellut tiuhaan ja näillä näkymin kolisee vielä tämänkin viikon...Tämän näköisiä vaatteita on saapunut meille ympäri suomea. Osa vaihdossa ja osa villiksistä huudeltuna :)



Kiertelevätkö muutkin kirpuilla? Millaisia löytöjä olette tehneet? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti